Online vrátenie alebo reklamácia
Ako prebieha vrátenie / reklamácia?
Registrovaní zákazníci: Prihlás sa do svojho zákazníckeho účtu a vyber, ktorý produkt chceš vrátiť / reklamovať. Vrátenie cez Zásielkovňu máš ZADARMO alebo pošli zásielku cez ľubovoľného dopravcu.
Neregistrovaní zákazníci: Zadaj číslo objednávky a e-mail. Vyhľadaj objednávku a vyber, ktorý produkt chceš vrátiť / reklamovať. Potom pošli zásielku cez ľubovoľného dopravcu do nášho skladu.
Zásielku viditeľne označ číslom objednávky alebo vratky.
Tovar môžeš doniesť aj do akejkoľvek našej predajne.
Adresa skladu:
UnderArmour
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01, Česká republika
Vrátenie tovaru: Peniaze za vrátený tovar ti pošleme do 14 dní od prijatia zásielky v našom sklade.
Reklamácia: Vybavíme do 30 dní, ale budeme sa snažiť o čo najrýchlejšie vybavenie.