Najčastejšie otázky
Do kedy môžem vrátiť nevyhovujúci tovar?
Tovar nám pošlite do 14tich dní od doby doručenia objednávky. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, bez známok opotrebenia.
Kam môžem vrátiť tovar?
Buď doneste tovar na našu predajnu, alebo nám ho pošlite na náš centrálny sklad v Hostivicích
Adresa pre zasielanie tovaru:
“VRATKA”
UnderArmour.sk
Segro logistic park budova F, K Dálnici 1394
Hostivice, 253 01
(tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)
Vymeníte mi nevyhovujúci tovar za iný?
Bohužiaľ, neponúkame výmenu tovaru, iba vrátenie peňazí. Tovar je potrebné nám vrátiť, my Vám pošleme peniaze a na nový tovar si urobiť opäť objednávku.
Za ako dlho mi prídu peniaze za vrátený tovar?
Akonáhle tovar obdržíme, peniaze odosielame do 14tich dní. Vždy sa však snažíme o čo najrýchlejšie odoslanie.
Ako rýchlo odosielate objednávku?
Pri každom produkte uvádzame, za ako dlho tovar najneskôr odosielame. Dopravcovia potom obvykle tovar k zákazníkovi doručujú nasledujúci pracovný deň. Vždy je potrebné počkať na email, kde sú všetky informácie uvedené.
Môžem za objednávku zaplatiť klasickým prevodom?
Áno, ale iba prostredníctvom systému elektronických platieb GoPay. Po vytvorení objednávky zvoľte ako platbu Online platba cez GoPay a následne kliknite na Bankový prevod.
Ako zistím, že nákup prebehol správne?
Po uskutočnení nákupu obdržíte e-mail s potvrdením objednávky.
Môžem zaplatiť tovar až po vyskúšaní?
Áno, pokiaľ si nie ste istí veľkosťou, môžete si tovar objednať domov, vyskúšať si ho a zaplatiť až za 14 dní. Stačí v košíku zvoliť platobnú metódu Twisto.